Efektyvus mitybos planas metant svorį

mitybos planas metant svoriKaip greitai numesti svorio? Ką valgyti, kad nestorėčiau? Tokie ir panašūs klausimai kamuoja daugelį žmonių. Antsvoris labai nemaloni problema, su kuria kovoja daugiau nei 2,3 mlrd. pasaulio gyventojų. Šiomis dienomis yra daugybė būdų, metodų, programų mokančių, kaip greitai atsikratyti papildomų kilogramų. Tačiau ar visos jos naudingos? Tikrai ne. Puikus pavyzdys yra dietos. Internete galima rasti tūkstančius dietų, kurios, anot jas bandžiusių, yra tiesiausias kelias į liekną ir grakštų kūną. Tačiau, daugelis žino, kad tai tik skambios reklaminės frazės. Realybė, deja, yra visai kitokia. Daugelis dietų yra trumpalaikės, alinančios kūną ir patį organizmą. Taigi, jos ne tik, kad nepadeda, bet dar labiau pakenkia.

Vienas iš efektyvesnių būtų yra šiomis dienomis ir vis dažniau propaguojamų yra mitybos planas metant svorį. Mitybos planas metant svorį nuo dietos skiriasi tuo, kad žmogus gali valgyti visus mėgstamus produktus ir savęs nekankinti badavimu. Mitybos planas padeda sureguliuoti mitybos įpročius ir subalansuoti maisto racioną. Taigi, mitybos planas metant svorį sureguliuos maitinimosi taisykles taip, kad jos nevargintų ir nevaržytų, bet leistų pasijusti geriau ir mėgautis tobulomis kūno linijomis.

Pagrindinės mitybos plano metant svorį taisyklės

  1. Reguliari mityba. Niekada nepraleiskite dienos valgių. Tai tikrai nepadės sulieknėti, svarbiau KĄ ir KIEK valgote. Valgant reguliariai, medžiagų apykaita pagreitėja, atsiranda daugiau energijos, sumažėja apetitas.
  2. Įpraskite valgyti ir užkandžiauti lėtai, neskubant, gerai sukramtant maistą. Suvalgysite mažiau ir jausitės sotesni.
  3. Gerkite daugiau skysčių. Gerai savijautai ir normaliai organizmo veiklai būtini skysčiai, todėl gerkite daug vandens, sulčių, žolelių arbatų.

Related posts