Daugelį problemų mums gali padėti išspręsti kokybiškas miegas

Viengulės lovos

Nesijaučiate produktyvūs? Jums dažnai skauda galvą? Esate pervargę? Negalite susikaupti? Pagalvokite, kur slypi visų šių problemų pagrindinė priežastis? Daugybė žmonių tokiais atvejais ima kaltinti savo kasdienį darbą, tačiau ar tikrai tik jis yra didžiausias kaltininkas? Galbūt už viso to slepiasi nekokybiškas miegas? Būtent pastaroji priežastis yra viena iš dažniausių kaltininkių, kai pradedama kalbėti apie išsekimą ir neproduktyvumą, todėl jei per naktį miegate vos keturias ar penkias valandas, o miegoti keliaujate ne anksčiau kaip vidurnaktį, daugelio problemų priežastis yra tiesiog akivaizdi. Taigi, jei norite, kad jūsų gyvenimo kokybė pagerėtų, nepamirškite kelių žemiau pateikiamų svarbių detalių.

  • Nemanykite, kad tik vaikams reikėtų sudaryti miegojimo grafiką. Kiekvieni tėveliai žino, kad jų vaikai kasdien turėtų eiti miegoti tuo pačiu metu, tačiau tik retas iš mūsų susimąstome, jog tą patį turėtume daryti ir mes – antraip rizikuojame miegoti labai neramiai ir nekokybiškai. Pasistenkite kiekvieną vakarą miegoti eiti tuo pačiu metu.
  • Fiksuokite savo miego kokybę. Pabandykite mėnesį laiko pildyti miego dienoraštį. Fiksuokite savo miego ritmą. Tai padeda lengviau suprasti, kas gali neigiamai paveikti jūsų miegą. Be to, šiai užduočiai atlikti labai praverčia išmaniosios apyrankės, kurios stebi miego režimą.
  • Jei rūkote – meskite. Jei vartojate alkoholį – nustokite. Nikotinas ir alkoholis yra vieni didžiausių kokybiško miego priešų. Jei dažnai rūkote ir nevengiate alkoholinių gėrimų, visiškai nestebina, kad jūsų miegas yra prastas. Atsisakykite žalingų įpročių ir akimirksniu suprasite, ką iš tikrųjų reiškia kokybiškas miegas.
  • Investuokite į miegamojo lovą. Manote, kad galite miegoti bet kur? Jums nesvarbu, kur prigulti ir nusnausti? Tai labai neteisingas požiūris į miegą. Jums reikia kokybiškos dvigulės arba viengulės lovos (atsižvelgiant į tai ar gyvenate vieni, ar su antrąja puse). Pasidomėkite, ką rekomenduoja specialistai ir įvertinę lovų asortimentą, pasirinkite pačią tinkamiausią.
  • Kasdien sportuokite, tačiau ne vėliau kaip iki miego likus keturioms valandoms. Pakankamas fizinis aktyvumas padeda ne tik greičiau užmigti, tačiau ir ramiau miegoti, todėl jei iki šiol nesportavote, pats metas pradėti.